Assistent accountant voor de samenstelpraktijk

Bij Berghoef Accountants en Adviseurs

Word jij onderdeel van ons mooie team? Bij Berghoef ga je aan de slag in een organisatie waar mensen al langdurig werken.

Berghoef Accountants en Adviseurs - Vacature: Ervaren salarisadministrateur

De rol van assistent accountant

In de rol van assistent accountant bij Berghoef maak je deel uit van de accountancy afdeling. Dit is een team dat bestaat uit ruim 20 collega’s dat zorgt draagt voor het voeren van financiële administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, uitvoeren van vrijwillige controleopdrachten, voorbereiding fiscale aangiften, en nog tal van andere werkzaamheden. Cliënten die jij zal bedienen bestaan uit nationaal en internationaal actieve MKB ondernemingen. Van eenmanszaak, vermogende particulier tot multinationals met vestigingen op meerdere continenten. Dit zorgt voor een afwisselende baan waar je veel verschillende facetten van het vak tegenkomt!

In de functie van assistent accountant zal je in teamverband op meerdere klantdossiers worden ingezet. Je werkzaamheden zullen hoofdzakelijk bestaan uit het samenstellen van jaarrekeningen en voorbereiden van fiscale aangiften. Het gaat om een functie voor minimaal 24 uur per week.

Wie wij zijn

Berghoef Accountants en Adviseurs is in 1920 opgericht en is in het inmiddels 103 jarig bestaan gegroeid tot een full-service kantoor dat de MKB markt bedient op gebied van financiële administraties, salarisadministraties, jaarrekeningen, fiscale aangiften, fiscaal advies en nog tal van andere zaken. Dit alles wordt gerealiseerd met een team van circa 40 specialisten. Klanten die aankloppen bij Berghoef Accountants en Adviseurs kunnen rekenen op nauwkeurig en goed advies. Hier worden klanten pas geadviseerd nadat Berghoef zich diepgaand heeft ingeleefd in de specifieke financiële en fiscale positie van de klant. Samen met klanten wordt gekeken naar het verleden, wordt er advies gegeven voor nu en kijken we graag naar de toekomst.

Bij Berghoef ga je aan de slag in een organisatie waar mensen al langdurig werken. Waarom? Wij geloven dat de vrijheid en de grote verantwoordelijkheden die je hier krijgt voor veel van onze werknemers onmisbaar is.

Wie ben jij?

Om goed in deze rol te passen breng je wel wat mee;

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als assistent accountant;
  • Je hebt een afgeronde relevante (HBO dan wel WO) opleiding of bent daaraan begonnen;
  • Je vindt zaken als beroepsrichtlijnen, kwaliteit, een kritische instelling en dergelijke van groot belang;
  • Je weet je flexibel op te stellen;
  • Je wilt je blijven ontwikkelen, bent communicatief sterk en werkt netjes en gestructureerd.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Jouw beloning

Het voordeel van werken bij Berghoef? Je komt te werken in een omgeving waar een prettige werksfeer heerst. Hier krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid, waardoor je ook in de gelegenheid gesteld wordt om zelf privé optimaal te combineren met je werkzaamheden bij Berghoef. Maar natuurlijk bieden we ook een mooi pakket arbeidsvoorwaarden dat mede afhankelijk is van je opleiding en ervaring. Daarnaast hechten we veel waarde aan scholing van onze werknemers. Dat betekent dat je kan rekenen op ruime scholingsmogelijkheden en interne begeleiding.

Ik wil deze baan!

Hebben we met bovenstaande omschrijving je enthousiasme aangewakkerd en kun je niet wachten om aan de slag te gaan bij Berghoef? Stuur dan een e-mail inclusief je CV naar pz@berghoef.nl. We nemen uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op. Mochten we een match zien, dan volgt er snel daarna een kennismakingsgesprek.

Maak jij als Accountant of Belastingadviseur het verschil voor onze klanten?

Berghoef Accountants en Adviseurs is een aantrekkelijke werkgever om voor te werken. Dat blijkt onder andere uit het feit dat veel medewerkers een lang dienstverband hebben.

Bekijk alle beschikbare vacatures